11 Mart 2007 Pazar

GİZEMLİ BİLİM... "ASTROLOJİ"


Gezegenler biz dünyalıların karakterini - potansiyelini etkileyecek ışınlar mı gönderiyorlar ? Öyleyse bu ışınları niçin göremiyoruz ? Yoksa gözlerimize çok mu güveniyoruz da inançlarımızı iki yuvarlak organımıza göre şekillendiriyoruz!!!


Belkide ışınları değilde , ''sonuçları'' görmeyi deneseydik astrolojiye olan bakış açımız değişirdi. Kocaman denizleri ''indirip kaldıran'' AY ; üçte ikisi su ile kaplı vücudumuzu etkilemekten acizmi yani!!!


Bülent Ecevit'in başbakanlık yaptığı dönemde Fatih Altaylı'nın sunduğu bir programa bir kaç tane ünlü astrolog katılmıştı. Hepsi de ortak bir öngörüde bulundular o akşam ; eskiyi yıkan ve yenisini yapan Plüto ülkemizin doğum haritasında 10.evine sert bakacaktı , 10.ev yönetimle ilgiliydi , başbakana kötü bişeyler olabilirdi , yeni bir yönetim işbaşına gelebilirdi vs.. O yaz aynen dedikleri gibi oldu , Bülent Ecevit'e sağlık sorunları nedeniyle kötü bişeyler oluyordu , erken seçim kararı alınıyordu ve uzun zamandır olmayan bişey oluyor tek partili iktidar göreve geliyordu. ( plüto'nun etkisi memleket için iyimi oldu kötümü oldu konusu bizi aşar , konumuz astroloji ) o akşam yapılan bu ortak isabetli öngörü tesadüfmüydü.


Peki ; biraz daha geriye gidelim. 17 ağustos 1999 sabaha karşı 03:05... O gece gökyüzü gündeminde ne vardı ? ben ışıl ışıl yıldızları ve hilal şeklinde mutlu bir gülücük yapan AY'ı hatırlıyorum. ( Depremi Adapazarın'da yaşayanlardanım. depremden bir-iki saat önce gökyüzünü seyredenlerdenim.) AY ; niçin gülücük yapıyordu o akşam , yoksa AY düşündüğümüzden daha mı acımasızdı!? belkide o saatlerde AY'ın güneş sistemindeki 7 kardeşi onu bekliyordu. AY kardeşlerinin akrep burcuna girmesini ve astrolojide lanetli haç dediğimiz (hemde çift lanetli haç) konumu tetiklemesini mi bekliyorlardı!? Evet o gece tam 8 gezegen birbirine sert bakıyordu. bu konum her zaman olabilecek bişeymi diye küçük bi araştırma yaptım. Önümüzdeki çift lanetli haç konumu yıllar sonra 16 ağustos 2017 yılında olacaktı.!! Tesadüfe hiç bir zaman inanmadım. sonuçlara inanmayı tercih ettim. savaşçılık yönünden uç bir haritaya sahip olan kardeşim ( koç burcu - ay burcu koç - yükseleni akrep - mars boğa ) beni yanıltmadı :)) artık eminim. Gözlerimizle göremediğimiz oyunlar dönüyor etrafımızda. ve biz annemizin karnından çıktığımız anda o an ki ''gökyüzü gündemine'' göre programlanıyoruz. Dalga geçenleri duyabiliyorum ''matrix gibi diimi'' diyorlar. tüm içtenliğimle cevap veriyorum. ''evet - matrix gibi'' , hatta bizim programımız neo'nun kine göre çok daha kompleks. Daha Türk usülü bir örnek vereyim ; nasıl yumuşak bir hamura şekil verebiliyorsak , o an yumuşacık ve sıcacık olan beynimiz gökyüzü gündemine göre ''şekle'' giriyor... Kaderimiz de o an'mı şekilleniyor - Allah bilir... Benim düşünceme göre bize düşen , kendimizi tanımak - potansiyelimizi bilmek ve bunu bilinçli bi şekilde kullanmak...

ADMİN

YAZAN:YILDIRIM2020

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tükiye seninle gurur duyuyor admin :) Forumumuzun sivri biberi olarak sana katıldığımı belirtmek istiyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba yazılarınızn devamını bekliyoruz. Hoşçakalın